Trailer: Män som hatar kvinnor

Trailern till filmatiseringen av Stieg Larssons första deckare (Milleniumserien) ”Män som hatar kvinnor”. Personligen måste jag nog säga att den är tämligen kass. Och den enda känslan man får är att det inte finns någon film och istället har man gjort en reklamarty trailer.


4 responses to “Trailer: Män som hatar kvinnor

  • Jana | FRÖKEN GRÖN

    Ja. Skitdålig trailer. : ( Så besviken jag blev. Och om Lisbeth enbart har ett drakhuvud, just där, så måste jag ha missuppfattat alltihop. Hon har väl en drake från höger skuldra ned till höften? Jaja. Filmen blir nog himla bra!

  • Thobias

    Instämmer. Varför släpper man en sådan trailer överhuvudtaget? Det måste ju finnas inspelat material man kan plocka några intressanta klipp ifrån. Filmen vad jag vet, ska redan vara färdiginspelad.

    Jag ser fram emot denna film något oerhört, läste ut boken igår och jag säger bara, Wow!

  • Helen

    Jag blir besviken på folk som inte fattar grunden till Stieg Larssons böcker och hur fimatiseringen av boken går till.
    Det första trailerna som du har fått en är en reklamkampanj till filmen som bara beskriver att filmen kommer komma!!
    Det kommer hela tiden upp nya trailers allt eftersom filmen börjat spelas in. Ett klipp som kommit ut på Aftonbladet om du nu skulle vara lite aktiv eftersom du gott och väl kan klaga.

    sök på det där så fattar du nog!
    http://video.google.com/videosearch?sourceid=navclient&hl=sv&ie=UTF-8&rlz=1T4SUNA_svSE291SE291&q=Twilight&um=1&sa=X&oi=video_result_group&resnum=4&ct=title#q=m%C3%A4n%20som%20hatar%20kvinnor&hl=sv&emb=0

  • fredrik

    Helen
    Jag förstår inte riktigt vad du menar med ”grunden till Stieg Larssons böcker”. Det är väl habila deckare som enligt min mening förmodligen hade mått bra av att redigeras lite hårdare. Men det är väl ingen som pratat om böckerna här. Framförallt inte jag. Jag konstaterar bara att trailern som jag visar är ganska dålig. Och den trailer du länkar till var inte så bra den heller.

Kommentera

