Ett hemligt sällskap i min smak

Sedan förra sommaren har jag med ojämna mellanrum fått mejl från S:t Andreas Logen – De Tre Förenade Kronor som verkar vara någon slags frimurarloge i Göteborg. Någon medlem har en mejladress som liknar min och det har blivit fel i något register. Nu är ju inte jag så intresserad av att bli medlem där, inte ens om dom var närmare belägna än Göteborg.

Om jag ska bli medlem i ett hemligt sällskap ska det vara Bookhouse Boys i Twin Peaks. Det är ett schysst gäng.


Kommentera

