Utredarna: en blogg att hålla koll på

Via Promemorian får jag reda på att TCO:s utredare har en gruppblogg, Utredarna. En schysst grej med den är dessutom att även fast det är en gruppblogg så är det också elva individuella bloggar som täcker olika samhällsområden. Så man kan välja om man vill följa en, flera eller alla bloggar. Jag satsar nog på det senaste, även om jag nog kommer hålla ett extra öga på de bloggare som jag känner, Jessica (arbetsrätt och klimatfrågor), Kristina (studerandefrågor) och Kjell (välfärdsfrågor). Bloggarna ger givetvis uttryck för sina personliga åsikter, inte nödvändigtvis TCO:s officiella. Och jag tror att det kommer att bli bra. Det finns mycket schysst folk på TCO, även om jag kanske tycker att organisationen kan vara lite tydligare ibland.


Kommentera

